SÚ ĽUDIA MIMOZEMŠŤANIA?

13.09.2011 07:56

Pri otváraní jedného známeho webového portálu mi pohľad skĺzol na starší článok s názvom: "Vedci majú dôkaz: Ľudia sú mimozemšťania!" Bulvár nečítam, ale táto "šokujúca" "vedecká" správa ma nadchla! Takže konečne máme vedecký dôkaz! :) Keď som sa pustil do čítania týchto "šperkov" ľudského umu, schuti som sa musel zasmiať. Zdá sa, že pomaly máme jasný dôkaz toho, že nie človek pochádza z opice, ale že človek sa môže veľmi rýchlo dostať úrovňou rozumu do oblasti cvičených opíc... Takže aký "vedecký dôkaz" nám to poskytli? Citujem:"Fragmenty meteoritov bohaté na uhlík obsahovali podobné chemické látky ako jedna z kľúčových súčastí ľudskej DNA. Testy ukázali, že prítomnosť týchto látok sa nedá vysvetliť pozemskou kontamináciou, čo naznačuje, že DNA pochádza z vesmíru. Americkí vedci v časopise Proceedings of the National Academy of Sciences tvrdia, že tento objav môže mať "ďalekosiahle dôsledky".

Naozaj výkvet logiky: látka podobná, ako jedna látka z DNA znamená, že sme mimozemšťania!!!  Skúsim k tejto absurdnosti podať adekvátny príklad, ako by mohla takáto logika fungovať: "Na smetisku sme našli kov, ktorý je podobný kovu, z ktorého sa vyrábajú autá, a nakoľko sa nedá jeho prítomnosť na smetisku logicky vysvetliť, čo naznačuje, že všetky autá vznikajú na smetisku..."